Nejčastější otázky a odpovědi
Chceme, aby náš zákazník byl spokojen se zakoupeným zbožím, pokud není, může i bez udání důvodu zboží do 14 dnů od převzetí vrátit. Jsme připraveni přistupovat k řešení těchto situací se stejným elánem jako při vyřizování Vaší objednávky.
Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Dozvíte se zde, jak postupovat, když se rozhodnete na stavebnice.net nakoupit, co dělat, když nedorazil potvrzující email, ...
Je nutné se pro objednání zboží registrovat?
Ne, pro nakoupení se nemusíte registrovat.
Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?
K odesílání zásilek využíváme pro Českou republiku služeb České pošty a přepravní společnosti PPL. Přeprava na Slovensko je pouze prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Zboží zasílané prostřednictvím PPL je možné pouze pro zásilky do 50 kg. Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno (u nadrozměrných zásilek - třetí den od objednání). V malém procentu případů zboží posíláme třetí den od objednání. O odeslání zboží budete vždy informováni na email zadaný v objednávce.
Je možný osobní odběr zboží?
Ano! Osobní odběr je možný - vždy budete konkrétně informováni, kde a kdy bude připraveno Vaše zboží. 99% zboží bude připraveno k vyzvednutí na našem výdejním místě od pondělí do pátku. Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na email, který jste zadali v objednávce. Zboží pro osobní odběry lze vyzvednout na adrese Nádražní 671, 564 01 Žamberk.
V zásilce nebyla faktura?
I to se může stát, kontaktujte nás, vše napravíme.
Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?
Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku.
Je možné zboží si někde prohlédnout?
Zboží je možné si prohlédnout na Nádražní 671, 564 01 Žamberk (pouze na základě objednávky a předchozí domluvě), ale nejedná se o předváděcí místnost, tzn. zboží zde není vystavené. Proto je nutné si nejdříve vytvořit objednávku a poté vyčkat až bude zboží připraveno na místě.
Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžu unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a odjel)?
Doporučujeme zatelefonovat na Vaši dodací poštu a zažádat si o opětovné doručení zásilky, Česká pošta je povinna Vám zásilku přivézt ještě jednou.
Je možné zakoupit zboží také na splátky?
Ne, bohužel tuto službu již nenabízíme.
Je možné zakoupit na fakturu?
Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a státním příspěvkovým organizacím.
Jak dlouho platí záruka na zboží?
Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 2 roky, pro zboží zakoupené pro podnikatelské účely je tato záruka dle zákona zkrácena na 1 rok (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).
Jaký je výrobce Vašeho zboží?
Výrobců máme několik, stejně jako kategorií produktů. Na některé zboží máme dodavatele z Německa, zboží splňuje německé normy, potažmo normy EU.
Je možné sobotní doručení?
Bohužel ani jeden z našich dopravců sobotní doručení v současné neumožňuje.
Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat
Nejdříve nám zavolejte, domluvíme se na dalším postupu. V případě, že odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu Petr Divíšek, Nádražní 671, 564 01 Žamberk. Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám. více zde - jak postupovat při reklamaci